lørdag den 16. februar 2008

3 kommentarer:

brormand sagde ...

Det var vist en ekstrem sjofel vits, som Grylle der fik fyret af... Det kan måske også skyldes den skarpe sol, eller den gode rom, eller måske en kombination af begge dele..., men det forekommer mig, at Bjørn B´s ansigt har antaget en... skal vi kalde det... temmelig forpustet farve. He-He.

brormand sagde ...

Det var vist en ekstrem sjofel vits, som Grylle der fik fyret af... Det kan måske også skyldes den skarpe sol, eller den gode rom, eller måske en kombination af begge dele..., men det forekommer mig, at Bjørn B´s ansigt har antaget en... skal vi kalde det... temmelig forpustet farve. He-He.

brormand sagde ...

Hov !! Hvad var det lige, der skete? Overstående kommentar skulle kun have stået en gang,- så sjov var den sgu´ heller ikke.
Jeg beklager.
Nå! Når jeg alligevel er her, så kan jeg jo lige så godt læse lidt korrektur.
Nej hvor pinligt... jeg har sgu´ glemt et (d) i vi(d)st. Godt jeg opdagede det. Er hermed rettet.