torsdag den 19. juni 2008

2 kommentarer:

Allan sagde ...

Hej Bjørn,
Er dine planer stadig at sejle fra Gran Canaria til Sydamerika - eller ændrer dine planer sig?
Jeg er i øjeblikket i Kina, hvor jeg blev gift med Xiang den 19. august. Vi var bare på kontoret den dag for at høre, hvordan vi skulle forholde os. De havde ikke så travlt, så de sagde at vi lige så godt kunne blive gift med det samme. Der sad jeg i svedig T-shirt korte bokser og løbesko, Xiang i næsten det samme. Vi skulle bare skrive under - så var vi gift. Blev kun spurgt, om vi gjorde det frivilligt. Vi tog et glas vin hver sammen med min nye papdatter Tian, da vi kom hjem. Har ikke fejret noget endnu. Venter nok til jeg kommer hjem til Hundested i August næste år.
Jeg kommer til Trinidad den 29. september direkte fra Hong Kong. Jeg regner med at være sejlklar ca. den 1. november (har 1 gast). Jeg vil igen være i Chaguaramas mellem jul og nytår, hvor jeg får 2gaster. Med dem sejler jeg nordpå til Granada, St. Vincent og St. Lucia, men vil returnere til Trinidad medio februar for at deltage i karnevallet 24-25 februar. Henrik kommer med her og sejler med nordpå i et par måneder.
Håber alt er vel - her er det.
Allan

Bjørn sagde ...

Hej Allan
Tillykke med brylluppet.
Mine planer har igen ændret sig.
Jeg tager over til Trinidad ca. november og sejler hjem imod europa.
Jeg er sikker på at vi ses på vejen til en (eller flere) rumpunch.
Alt er vel herhjemme, (jeg er ikke efterlyst af politiet) ha ha