fredag den 12. oktober 2007

2 kommentarer:

brormand sagde ...

Holder udkig !!!
Ja... Den er go´ med jer. Jeg genkender det lystne blik.
Holder udkig min bare r.. !!!
I sidder sgu´ og glor på badende senorita´er, gør i. Men der er vel heller ikke så meget andet, at lave på de kanter.
Prøv lige at spørg, om man er misundelig.
Nå ! misundelse er jo en grim ting, og en af de syv dødssynder, så jeg vil ønske dig en god ferie Niels, og en god vind til Bjørn.
Jeg glæder mig på jeres vegne.

P.S. Niels. Har du fået samlet noget materiale, til lidt stand up om langturs-sejler mentaliteten.
Jeg griner allerede på forhånd.

Vi snakkes.
Rene´ over and out.

Bjørn sagde ...

Hej bror Rene...
Udkig er en meget vigtig del af en somands liv.
Noget af tiden holder man faktisk ud kig i bar r...
Nogen gange er der senorita´er som gerne vil ud og sejle, saa moder man maaske nogle nye veninder.
Phil og hans son Tom sejler med over til Tenerife i morgen.
Vi har det fedt.
Hils rundt.
Kram Bjorn