søndag den 17. juni 2007

4 kommentarer:

brormand sagde ...

Hej igen Bjørn.
Der er sgu´ langt imellem kommentarene på bloggen,- også mine. Nåh,- men jeg er jo en travl mand. Ser ud til, at jeg har dobbelt-job mindst et halvt år endnu.
Jeg følger med stor interesse både din og nu også Phil og Conny´s blog. Man føler jo næsten, at man kender dem lidt. Husk lige at invitere dem på øl i Sydhavnen, så kigger jeg forbi.
Har du forresten stadig en aktiv aktiebeholdning? I givet fald skulle du måske overveje, at reducere din porte-følge. Flere analytikere forventer kraftige fald på de europæiske aktiemarkeder. I værste fald advares der om et såkaldt "Bear-market"
Får du ellers nogle nyheder hjemmefra Danmark. Jeg skal da gerne formidle lidt lokalt sladder videre, hvis du er interesseret.
Nåh! Arbejdet kalder.
Jeg vil ønske dig og Phil og Conny en videre god vind.
Vi skrives.
Rene´

Grylle sagde ...

Hej Bjørn

Det er spændende at kunne følge med i din tur rundt i den ganske verden. Jeg har dog stadig lidt problemer med at finde rundt på bloggen.
Jeg prøver at hive fat i venner og bekendte for at komme ud på sejlture og få noget mere praktisk erfaring inden det går løs i Caribien. Det er fedt at kunne gå og glæde sig så længe til noget så stort.
God vind fremover.
Grylle

Bjørn sagde ...

Hej Rene jeg har langt imellem internettet men prover at folge med, vi er ved at blive en store familie der folges ad. man moder hele tiden nogle nye mennesker. jeg "flyder bare med" fordi der er sa mange oplevelser. ditte, Frank og bornene kommer nok over til skotland (det smukkeste)det skal vere meget stort. savner alle, hilsen alle bjorn

Bjørn sagde ...

Hej Grylle
Det er fantastisk at have mulighed for at leve pa denne made. Jeg syntes virkelig jeg er heldig. Det med at sejle lerer man undervejs. det meste af tiden bruger man pa oplevelser i land og sammen med nye venner. Jeg er meget dalig til engelsk, men har snakket det sa meget at jeg kommer til at bruge engelske ord, nar jeg skal tale dansk.