lørdag den 21. april 2007

Dette er min rejsebeskrivelse af denne tur, jeg vil opdaterer siden når det er muligt.
Jeg har nu brugt nogle år på at købe båden og ændre den til langtur. Men man mangler altid lige nogle småting mere. Nu handler det om at komme ud og rejse så de par ting kan jeg lave den dag jeg bliver bådebygger.
Afsejlings dato er sat til fredag 4 maj 2007.
Selve forbereddelsen har været en oplevelse, i sig selv og nu da 4 maj nærmer sig, føles det som om jeg mangler en masse ting endnu.
Jeg vil godt benytte lejligheden, til at takke alle de personer, som har hjulpet mig med alt muligt.
Uden alt den hjælp, havde det nok taget et par år ekstre, at få båden gjort klar.

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hello Bjørnis - Jeg savner dig allerede, men venter spændt på opdatering af siden. Hvor langt er i kommet ? Er det ikke bare for fedt ?? Knus og kram.

Tina Svane sagde ...

Hej Bjørn..

savner dit dejlige smil her i havnen..

håber du har det godt, og jeg venter også spændt på opdatering fra turen.. det er sjovt at følge med..

forsat god tur..