lørdag den 21. april 2007

4 kommentarer:

brormand sagde ...

Hej chili.
Nu prøver jeg lige med en kommentar,for at se om jeg omsider har fundet ud af det. Jeg er sgu´ikke helt klar over, hvad html-koder er for noget. Måske der er nogle kloge hoveder på din blog, som kan fortælle mig det.
Vi snakkes.
Brormand.

niellerdreng sagde ...

hejsa.
Nu må jeg se om det virker.
Nu har jeg både logget og blogget, og alting.
Vi ses i morgen.
Hilsen
Niellerdrengen

brormand sagde ...

Så var der lige telefon fra søens folk. 5 maj kl. ca. 14.00, ringede Skipper Bjørn, fra det gode skib Chili og kunne oplyse, at Vordingborg var passeret og Masnedssundbroen var i sigte. Chili med besætning, forsætter mod Kiel, som forventes anløbet engang søndag.
Skulle hilse fra Bjørn og sige 1000 tak for den smukke afsked.
Hilsen til alle fra chili og Bjørn.
Næste kontakt bliver sandsynligvis via sms eller e-mail...Brormand

Mette og Mads sagde ...

Hej Bjørn

Vi er kun lidt misundelige... Tak for en dejlig formiddag i fredags og igen held og lykke på turen. Du valgte en smuk dag at forlade hjemhavnen på, kunne vejret have været bedre?

Vi glæder os meget til at læse om alle oplevelserne der venter dig derude!

Pas nu på strømmen i Elben, derude på den anden side af slusen i Brunsbüttle.